Rapidss – Najszybszy Silnik Twojego Biznesu

Retail Management

System do zarządzania siecią sklepów

Nie ważne czy masz 1 czy 500 sklepów w wielu krajach, możesz zarządzać wszystkim co ważne ze swojego komputera.

W parę sekund uzyskasz potrzebne informacje i wdrożysz decyzje.

Retail Management

Zakupy

Podstawowy przepływ danych to między innymi:

Dokumenty w procesach zarządzania zakupami :

Zawiera moduły:

Zarządzanie kontrahentami

  • Warunki Incoterms
  • Warunki płatności producenta
  • Dodatkowe informacje dotyczące producenta
  • Definicja języka – język w którym wystawiamy dokumenty
  • Włączanie frontu – modułu online zakupów dla dostawcy
  • Automatyczna wysyłka dokumentów
  • Klasyfikacja cenowa dostawcy
  • Klasyfikacja jakościowa dostawcy
  • Klasyfikacja terminowa dostawcy

Menadżer cen to przede wszystkim:

  • Możliwość filtrowania produktów
  • Lista wyświetlana na poziomie modelu / koloru / rozmiaru
  • Definiowanie nowego cennika zakupu
  • Ceny zakupu – lista – możliwość edycji ręcznej
  • Ceny zakupu – import / export

Funkcjonalności to:

  • Zamówienia
  • Potwierdzenia zamówień
  • Awizacja dostaw
  • PZ i QC
  • Karta produktu
  • Płatności
  • Dane kontrahenta
  • Raporty
  • Tablica ogłoszeń – istotne informacje dla dostawców
  • Etykiety – możliwość wydruku etykiet na produkty

Podstawowy budżet dla działu zakupu

  • Zapis procesu negocjacji, zmiany cen i warunków na poszczególnych produktach
  • Cele zakupowe na sezon zgodny z definicją sezonów
  • Stan minimalny / końcowy towaru na koniec sezonu
  • Porównanie budżetu sprzedaży na wybrany sezon, celów zakupów na sezon i stanów magazynowych

Informacjie dotyczące oferowanych produktów

  • Mozliwość wgrywania z csv
  • Filtrowanie oraz sortowania produktów które producent dostarcza
  • Raporty

To między innymi:

  • Terminy dostaw
  • Niepotwierdzone zamówienia do dostawców
  • Raporty

Umożliwia:

  • Planowanie wydatków zakupów i przepływ informacji z działu zakupów do działu finansowego
  • Zatwierdzanie zakupów w odniesieniu do dokumentów zamówień i/lub do faktury od dostawcy
Analizator

Planowanie i optymalizacja ZATOWAROWANIA

Plan zatowarowania (kanałów detalicznych), jest modułem który służy do wyliczania ilości potrzebnych w kanałach detalicznych na podstawie wcześniej zdefiniowanych parametrów

Moduł optymalizacji zapasów i zatowarowania to:

Punktem wyjścia jest raport odsprzedaż – dużo bardziej rozbudowany raport rotacji.
Najważniejsze funkcje to:

Raport daje możliwość zaznaczania, które modele chcemy optymalizować i przesuwać. Jest także idealny jeżeli chodzi o analizę odsprzedaży i planowanie działań typu wyprzedaż / promocja.

Raport – Proponowane przesunięcia powstały po zaznaczeniu modeli pozwala na:
Służące do wyrównywania stanów magazynowych
Group 69 (4) (1)
Retail Management

Promocje

Umożliwiają okresową zmianę cen, lub zdefiniowanie warunków których spełnienie uprawnia klienta do uzyskania korzyści.

Zdefiniowane dla grupy sklepów, pojedynczych sklepów, grup kontrahentów, promocję mogą być:

Zarządzanie cenami sprzedaży

Edycja cen umożliwia:

Reklamacje

Reklamacje mogą być wprowadzane w:

Moduł reklamacje umożliwia:

Do obsługi reklamacji przez dział reklamacji służy dedykowany moduł, który umożliwia między innymi:

Generator raportów szczegółowych to:

Retail XCloud

Marketing

System lojalnościowy

Główne cechy to przede wszystkim:

Ankiety

Możliwość definiowania prostych ankiet dotyczących jakości produktów.

Ankiety służą do szybkiego zbierania informacji z sieci sprzedaży dotyczącej zachowania klientów, reakcji na kolekcję, promocję i inne zdarzenia.

Ankiety można:
W zarządzaniu ankietami możemy zobaczyć sumaryczne wyniki wszystkich ankiet oraz pobrać je do excela.

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ ?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI